Pages

Pages - Menu

Sunday, December 16, 2012

ကားေတြေျပာင္းေသာ္လည္း အက်င္႔မေျပာင္းေသးပါ

ကားေတြေျပာင္းေသာ္လည္း အက်င္႔မေျပာင္းေသးပါ

December 16, 2012Home, သတင္း 

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလ်က္  ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားအမ်ားစုမွာ မထသယာဥ္လိုင္းအမ်ားစုျဖစ္ၿပီး  ၂၀၁၂ခုႏွစ္တြင္ ကားပါမစ္ေတြ  ေလ်ာ့က်၍ အိမ္စီးကားမွ ခရီး သည္တင္ကားအထိ လြတ္လပ္စြာ     ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး ယင္း အျပင္ ယာဥ္အို၊ယာဥ္ေဟာင္းမ်ား   ေနရာတြင္ ယာဥ္အသစ္မ်ားႏွင့္ အစားထိုးသံုးစြဲခဲ့ၿပီး သို႔ေသာ္ ကားသစ္မထည့္ႏုိင္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား ဒုကၡေရာက္လ်က္ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
ဒဂံုေျမာက္ပိုင္း ၇ရပ္ကြက္သို႔ ေန႔စဥ္ကားစီးႏွင္ေနသူ ခရီး သည္တစ္ဦးမွ ေျပာၾကားရာတြင္   ““ကၽြန္မတို႔က ႐ံုးသြား႐ံုးျပန္ေကာ ေန႔တုိင္းလိုလို ဒဂံုေျမာက္ပိုင္းက ေန ၿမိဳ႕ထဲအထိ ေန႔တုိင္းကားစီး ရတယ္။ အရင္ကေတာ့ ခ်က္ပလပ္ ကားႀကီးကို ေန႔တိုင္းစီးရတယ္။   ၾကပ္တာလည္းတအား ၾကပ္တယ္။   ဒါေပမယ့္ ကားကေတာ့ တအား   ေပါတယ္။ ကားမရွားဘူး။ အခု မထသ က ခ်က္ပလပ္ေတြေနရာ ကို အျခားကားသစ္ေတြနဲ႔ အစား ထိုးလိုက္တယ္။အဲလိုအစားထိုး လိုက္တဲ့အတြက္ ေကာင္းတာလဲ   ရွိတယ္။ မေကာင္းတာလည္းရွိ တယ္။ မေကာင္းတာက ပိုမ်ား တယ္။အရင္က ခ်က္ပလပ္ကား ေတြက ၁၅ရွိရင္ ခုကားသစ္ေတြ က ၁၀စီးပဲရွိတယ္””ယင္းမွ ဆက္ လက္ေျပာၾကားသည္။
““ဒီလိုျဖစ္သြားေတာ့ ကားစီး ရတာ အရင္ကထက္ပိုၾကပ္တယ္။  ေစာင့္ရတာလည္း ပိုၾကာတယ္။ အဆိုးဆံုးကေတာ့ ကားသမားေတြ  နဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြပါ ခရီး  သယ္ေတြက သူတို႔ထက္ႀကီးမွန္း  ငယ္မွန္းမသိပါဘူး။အေျပာအဆို   ကလည္းေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္။  ကားၾကပ္တာက တစ္မ်ဳိး သူတို႔ ကေျပာတာတစ္မ်ဳိးနဲ႔ေန႔တုိင္းလိုလို  မထသလိုင္းရဲ႕ ဒုကၡေတြကို ခံေန ရတယ္။ မထသလိုင္းရဲ႕ ယာဥ္  ေမာင္းနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ကို ယာဥ္ေက်းမႈသင္တန္းတက္ ခိုင္းသင့္တယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
ခရီးသည္သည္ ျပည္သူျဖစ္ သလို ကားသမားႏွင့္ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ားသည္လည္း ျပည္သူျဖစ္ ၿပီး ယခင္က ကားၾကပ္မႈမ်ားသာ  ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုတြင္ ညေန ေစာင္းလွ်င္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ယာဥ္ ေနာက္လုိက္သည္ ဘီယာႏွင့္အရက္ေသစာမ်ားကို ေသာက္စား ၍ ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ကားၾကပ္သည့္အျပင္ခရီးသည္ မ်ားက ဘုရားပါတေနရေၾကာင္း သိရွိရသည္။(ယခင္က အသုံးျပဳခဲ႔ေသာခ်က္ပလက္ကားတစ္စီးကိုေတြ႕ရစဥ္)

 
ၿဖိဳးေအာင္

ေအးခ်မ္းမြန္မွ  The Hot News တြင္ေဖာ္ျပေသာ သတင္းကို မူရင္းအတိုင္းမွ်ေ၀ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
Photo From :The Hot News
(ယခင္က အသုံးျပဳခဲ႔ေသာခ်က္ပလက္ကားတစ္စီးကိုေတြ႕ရစဥ္)
December 16, 2012
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားအမ်ားစုမွာမထသယာဥ္လိုင္းအမ်ားစုျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္
တြင္ ကားပါမစ္ေတြ ေလ်ာ့က်၍ အိမ္စီးကားမွ ခရီး သည္တင္ကားအထိ လြတ္လပ္စြာ ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳ
ခဲ့ၿပီး ယင္း အျပင္ ယာဥ္အို၊ယာဥ္ေဟာင္းမ်ား ေနရာတြင္ ယာဥ္အသစ္မ်ားႏွင့္ အစားထိုးသံုးစြဲခဲ့ၿပီး သို႔ေသာ္ ကားသစ္မထည့္ႏုိင္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား ဒုကၡေရာက္လ်က္ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။ဒဂံုေျမာက္ပိုင္း ၇ရပ္ကြက္သို႔ ေန႔စဥ္ကားစီးႏွင္ေနသူ ခရီး သည္တစ္ဦးမွ ေျပာၾကားရာတြင္ ““ကၽြန္မတို႔က ႐ံုးသြား႐ံုးျပန္ေကာ ေန႔တုိင္းလိုလို ဒဂံုေျမာက္ပိုင္းက ေန ၿမိဳ႕ထဲအထိ ေန႔တုိင္းကားစီး ရတယ္။ အရင္ကေတာ့ ခ်က္ပလပ္ ကားႀကီးကို ေန႔တိုင္းစီးရတယ္။ ၾကပ္တာလည္းတအား ၾကပ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကားကေတာ့ တအား ေပါတယ္။ ကားမရွားဘူး။ 
 
အခု မထသ က ခ်က္ပလပ္ေတြေနရာ ကို အျခားကားသစ္ေတြနဲ႔ အစား ထိုးလိုက္တယ္။အဲလိုအစားထိုး လိုက္တဲ့အတြက္ ေကာင္းတာလဲ ရွိတယ္။ မေကာင္းတာလည္းရွိ တယ္။ မေကာင္းတာက ပိုမ်ား တယ္။အရင္
က ခ်က္ပလပ္ကား ေတြက ၁၅ရွိရင္ ခုကားသစ္ေတြ က ၁၀စီးပဲရွိတယ္””ယင္းမွ ဆက္ လက္ေျပာၾကား
သည္။

““ဒီလိုျဖစ္သြားေတာ့ ကားစီး ရတာ အရင္ကထက္ပိုၾကပ္တယ္။ ေစာင့္ရတာလည္း ပိုၾကာတယ္။ အဆိုးဆံုး
ကေတာ့ ကားသမားေတြ နဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြပါ ခရီး သယ္ေတြက သူတို႔ထက္ႀကီးမွန္း ငယ္မွန္းမသိပါ
ဘူး။အေျပာအဆို ကလည္းေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္။ ကားၾကပ္တာက တစ္မ်ဳိး သူတို႔ ကေျပာတာတစ္မ်ဳိးနဲ႔ေန႔
တုိင္းလိုလို မထသလိုင္းရဲ႕ ဒုကၡေတြကို ခံေန ရတယ္။ မထသလိုင္းရဲ႕ ယာဥ္ ေမာင္းနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ကို ယာဥ္ေက်းမႈသင္တန္းတက္ ခိုင္းသင့္တယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။

ခရီးသည္သည္ ျပည္သူျဖစ္ သလို ကားသမားႏွင့္ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ားသည္လည္း ျပည္သူျဖစ္ ၿပီး ယခင္
က ကားၾကပ္မႈမ်ားသာ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုတြင္ ညေန ေစာင္းလွ်င္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ယာဥ္ ေနာက္လုိက္
သည္ ဘီယာႏွင့္အရက္ေသစာမ်ားကို ေသာက္စား ၍ ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ကားၾကပ္သည့္အျပင္ခရီး
သည္ မ်ားက ဘုရားပါတေနရေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ၿဖိဳးေအာင္
 
The Hot News

No comments:

Post a Comment