ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္သုံး သေဘၤာMS Turanor Planet Solarဟာမုိနာကုိၿမိဳ႕
ဟာက်ဴလီ ဆိပ္ကမ္းမွာ ဆုိက္
ကပ္ၿပီး ကမၻာ တစ္ပတ္ ခရီးစဥ္ကုိ အဆုံးသတ္
ခဲ့ပါတယ္။ဒီခရီးစဥ္ဟာ ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္သုံး သေဘၤာ
တစ္စီး အတြက္
ပထမဆုံး ကမၻာ တစ္ပတ္ ခရီးစဥ္ အျဖစ္လည္းသတ္မွတ္ ခံခဲ့ရ ပါတယ္။
ဒီသေဘၤာမွာ စတုန္းရန္း မီတာ ၅၀၀ ခန္႔ရွိတဲ့
ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္ ျပားေတြ တပ္ဆင္ၿပီး တည္ေဆာက္မႈ ကုန္က်စရိတ္ ေဒၚလာ ၁၆
သန္း ရွိခဲ့တယ္။
ဒီသေဘၤာကုိ အလြန္ ေပါ့ပါးတဲ့ ကာဘြန္ဖုိက္ဘာ
ကုိယ္ထည္နဲ႔ တည္ေဆာက္ ထားၿပီး ဒီဇုိင္းကုိလည္း ေရ
ခြဲအား အေကာင္းဆုံး
ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီး ထားပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၆ ေကာင္အား ရွိတဲ့ လွ်ပ္စစ္ ေမာ္
တာ ၄ လုံး တပ္ဆင္ထားၿပီး တစ္နာရီကုိ ေရမုိင္ ၁၄ မုိင္ႏႈန္း ေမာင္းႏွင္
ႏုိင္ပါတယ္။
အရွည္ ၁၁၅ ေပ ရွိၿပီး အရွည္ဆုံး ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္သုံး
သေဘၤာ စာရင္း၀င္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ယခု ကမၻာတစ္ပတ္ ခရီးစဥ္ အတြက္ အခ်ိန္ ၅၈၅
ရက္ၾကာ ခရီးႏွင္ခဲ့ ရတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ MS Turanor Planet
Solar သေဘၤာကုိ
သုေတသန လုပ္ငန္း ေတြမွာ အသုံးျပဳမွာ ျဖစ္သလုိ ေစ်းေကာင္းေပး၀ယ္ယူမယ့္သူ ေပၚ
လာရင္လည္း ျပန္လည္ ေရာင္းခ် ႏုိင္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
Techspacejournal
ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္သုံး သေဘၤာMS Turanor Planet Solarဟာမုိနာကုိၿမိဳ႕
ဟာက်ဴလီ ဆိပ္ကမ္းမွာ ဆုိက္
ကပ္ၿပီး ကမၻာ တစ္ပတ္ ခရီးစဥ္ကုိ အဆုံးသတ္
ခဲ့ပါတယ္။ဒီခရီးစဥ္ဟာ ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္သုံး သေဘၤာ
တစ္စီး အတြက္
ပထမဆုံး ကမၻာ တစ္ပတ္ ခရီးစဥ္ အျဖစ္လည္းသတ္မွတ္ ခံခဲ့ရ ပါတယ္။
ဒီသေဘၤာမွာ စတုန္းရန္း မီတာ ၅၀၀ ခန္႔ရွိတဲ့
ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္ ျပားေတြ တပ္ဆင္ၿပီး တည္ေဆာက္မႈ ကုန္က်စရိတ္ ေဒၚလာ ၁၆
သန္း ရွိခဲ့တယ္။
ဒီသေဘၤာကုိ အလြန္ ေပါ့ပါးတဲ့ ကာဘြန္ဖုိက္ဘာ ကုိယ္ထည္နဲ႔ တည္ေဆာက္ ထားၿပီး ဒီဇုိင္းကုိလည္း ေရ
ဒီသေဘၤာကုိ အလြန္ ေပါ့ပါးတဲ့ ကာဘြန္ဖုိက္ဘာ ကုိယ္ထည္နဲ႔ တည္ေဆာက္ ထားၿပီး ဒီဇုိင္းကုိလည္း ေရ
ခြဲအား အေကာင္းဆုံး
ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီး ထားပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၆ ေကာင္အား ရွိတဲ့ လွ်ပ္စစ္ ေမာ္
တာ ၄ လုံး တပ္ဆင္ထားၿပီး တစ္နာရီကုိ ေရမုိင္ ၁၄ မုိင္ႏႈန္း ေမာင္းႏွင္
ႏုိင္ပါတယ္။
အရွည္ ၁၁၅ ေပ ရွိၿပီး အရွည္ဆုံး ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္သုံး
သေဘၤာ စာရင္း၀င္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ယခု ကမၻာတစ္ပတ္ ခရီးစဥ္ အတြက္ အခ်ိန္ ၅၈၅
ရက္ၾကာ ခရီးႏွင္ခဲ့ ရတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ MS Turanor Planet
Solar သေဘၤာကုိ
သုေတသန လုပ္ငန္း ေတြမွာ အသုံးျပဳမွာ ျဖစ္သလုိ ေစ်းေကာင္းေပး၀ယ္ယူမယ့္သူ ေပၚ
လာရင္လည္း ျပန္လည္ ေရာင္းခ် ႏုိင္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
Techspacejournal
No comments:
Post a Comment