တကၠသိုလ္ဝင္တန္းစာေမးပြဲေမးခြန္းကိစၥႏွင့္ဝိဇၨာ-သိပၸံဘာသာတြဲမ်ားတြဲျခင္း၊ခြဲျခင္းကိစၥရပ္တို႔ကိုလႊတ္ေတာ္၌သာ အတည္ျပဳေတာ့မည္ဟု ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန
ဒုတိယဝန္ႀကီးက ေျပာသည္။
''လက္ရွိ
အတိုင္း ပဲ သြားမွာ လား ဒါမွ မဟုတ္ေျပာင္းမွာလား၊ ဒါကို လႊတ္ေတာ္မွာပဲ
စုေပါင္း ေဆြးေႏြးၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ေတာ့ မယ္''ဟု အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က
ေျပာသည္။ထိုကဲ့သို႔ ေဆြးေႏြးမႈတို႔ကို ယခုက်င္းပမည့္
ပထမအႀကိမ္ ပဥၥမပံုမွန္ အစည္းအေဝးတြင္ ျပဳလုပ္သြားဖြယ္ရွိလိမ့္မည္ဟု ဒုတိယ
ဝန္ႀကီးက ဆက္ေျပာသည္။ ႏိုင္ငံတြင္ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း စာေမးပြဲေမးခြန္းကို
တစ္ႏိုင္ငံလံုးတြင္ ယခင္က တစ္စံုတည္းထုတ္၍ စစ္ေဆးမႈျပဳခဲ့ေသာ္လည္း ၂ဝဝဝ
ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္းကာလမွစကာ တိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္အလိုက္ အပါအဝင္
ႏိုင္ငံျခားစာ စစ္ဌာနေမးခြန္း ၁၁ စံုထုတ္ျခင္းတို႔ႏွင့္အတူ ဝိဇၨာ၊
သိပၸံႏွင့္ဝိပၸံဘာသာရပ္ခြဲျခင္း တို႔ကို ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနက ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
ရန္ကုန္တကၠသိုလ္မွ တြဲဖက္ ပါေမာကၡတစ္ဦးက ထိုစဥ္အခ်ိန္က ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔ ဦးေဆာင္၍ မည္သို႔ေသာမူဝါဒကို အေျခခံကာ
ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ကို ေသခ်ာမ ေျပာႏိုင္ေသာ္လည္း ေမးခြန္းအစံု
မ်ားျခင္းေၾကာင့္ ေမးခြန္းလြယ္ျခင္း ခက္ျခင္းမ်ား ျဖစ္လာကာ ညီမွ်မႈ
မရွိျခင္းတို႔ႀကံဳလာပါေၾကာင္း သူ၏ အေတြ႕အႀကံဳကို အေျခခံကာ
ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္ေမးခြန္းမ်ားျခင္းေၾကာင့္ ေမးခြန္းလံုၿခံဳမႈတြင္ ပို၍ စိတ္ခ်ရ ကာ ေပါက္ၾကားရန္ ခက္သည္ဟု တြဲဖက္ပါေမာကၡက ထပ္ ေလာင္း ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ တကၠသိုလ္က ကထိက ေဒါက္တာတစ္ဦးကမူ လႊတ္ ေတာ္ တြင္ ေဆြးေႏြးရန္
အစီအစဥ္ရွိမႈကိုႀကိဳဆိုခဲ့ၿပီး ဝိဇၨာ-သိပၸံတြဲျခင္း၊ ခြဲျခင္းကိုမူ
ဝါရင့္တကၠသိုလ္ဆရာ အခ်ိဳ႕က စင္ကာပူကဲ့သို႔ေသာ အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံမ်ားႏွင့္
အဂၤလန္GCE 'O' Level က့ဲသို႔ေသာ စာေမးပြဲေမးခြန္းတို႔ကို အေျချပဳကာ
၄င္းတို႔လည္းခြဲထားသည္ကို ၾကည့္ ျခင္းျဖင့္ခြဲသည္က ေကာင္းသည္ဟု
မွတ္ခ်က္ျပဳသည္။
Popular Myanmar News Journal
ရန္ကုန္တကၠသိုလ္မွ တြဲဖက္ ပါေမာကၡတစ္ဦးက ထိုစဥ္အခ်ိန္က ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔ ဦးေဆာင္၍ မည္သို႔ေသာမူဝါဒကို အေျခခံကာ
ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ကို ေသခ်ာမ ေျပာႏိုင္ေသာ္လည္း ေမးခြန္းအစံု မ်ားျခင္းေၾကာင့္ ေမးခြန္းလြယ္ျခင္း ခက္ျခင္းမ်ား ျဖစ္လာကာ ညီမွ်မႈ မရွိျခင္းတို႔ႀကံဳလာပါေၾကာင္း သူ၏ အေတြ႕အႀကံဳကို အေျခခံကာ
ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္ေမးခြန္းမ်ားျခင္းေၾကာင့္ ေမးခြန္းလံုၿခံဳမႈတြင္ ပို၍ စိတ္ခ်ရ ကာ ေပါက္ၾကားရန္ ခက္သည္ဟု တြဲဖက္ပါေမာကၡက ထပ္ ေလာင္း ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ တကၠသိုလ္က ကထိက ေဒါက္တာတစ္ဦးကမူ လႊတ္ ေတာ္ တြင္ ေဆြးေႏြးရန္ အစီအစဥ္ရွိမႈကိုႀကိဳဆိုခဲ့ၿပီး ဝိဇၨာ-သိပၸံတြဲျခင္း၊ ခြဲျခင္းကိုမူ ဝါရင့္တကၠသိုလ္ဆရာ အခ်ိဳ႕က စင္ကာပူကဲ့သို႔ေသာ အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံမ်ားႏွင့္ အဂၤလန္GCE 'O' Level က့ဲသို႔ေသာ စာေမးပြဲေမးခြန္းတို႔ကို အေျချပဳကာ ၄င္းတို႔လည္းခြဲထားသည္ကို ၾကည့္ ျခင္းျဖင့္ခြဲသည္က ေကာင္းသည္ဟု မွတ္ခ်က္ျပဳသည္။
No comments:
Post a Comment