Pages

Pages - Menu

Sunday, August 5, 2012

ေထာက္ၾကန္႕မွာ ေျမာင္းပိတ္ျခင္းေၾကာင့္ရပ္ကြက္အတြင္း ႏွင့္လမ္းမႀကီးအေပၚေရႀကီး ေရလွ်ံေန


 
ေထာက္ၾကန္႔ၿမိဳ႕ ၊ ၿမိဳ႕ေရွာင္ လမ္းတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ပဲခူးလမ္း မႀကီးမွ ေထာက္ၾကန္႔ၿမိဳ႕မ၀င္ပဲ ေမွာ္ဘီသို႔ ကားႀကီးကားငယ္မ်ား သြားလာႏိုင္ေသာ ၿမိဳ႕ေရွာင္လမ္း တစ္ခုကိုေဖာက္လုပ္ထားပါသည္။

 ပဲခူးလမ္းမႀကီးေပၚမွ ၿမိဳ႕ေရွာင္ လမ္းအစ မိုင္တုိင္ ၀၀ ႏွင့္မိုင္တိုင္ ၀၃ မွ ၀၄ အၾကားမွာ ၃ေပ အ ခ်င္းရွိပိုင္လံုးမ်ားကို ေရထြက္ ေပါက္အျဖစ္ မိုင္တိုင္ ၀၀ ေနရာ တြင္ ပိုက္လံုး ၂လံုး ေပ ၂၀၀ ေက်ာ္ ကားလမ္းေအာက္တြင္ လည္းေကာင္း၊ ၀၃ /၀၄ မိုင္တုိင္ တို႔တြင္ တစ္လံုးစီရွိၿပီး အဆိုပါ ေရႁပြန္ေျမာင္းမွာ ေသးငယ္ၿပီး အမိႈက္မ်ား ပိတ္ဆို႔ျခင္းေၾကာင့္ ေရႀကီး ေရလွ်ံ မႈမ်ားျဖစ္သလို ေျမာင္းမွာလည္း ႏွစ္ေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာမွ အမိႈက္မ်ားမွာ ျမင့္တက္လာျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ထို ေနရာတြင္ လူအားျဖင့္လုပ္ေန ေသာ စည္ပင္သာယာအဖြဲ႕ႏွင့္ ႀကံ႕ခုိင္ ေရးပါတီ၀င္ တို႔ မွာလံုး၀ လုပ္ႏိုင္ျခင္းမရွိေပ။


 ႏွစ္ေပါင္းမ်ား စြာေရေျမာင္းထဲသို႔ စည္းကမ္းမဲ့ အမိႈက္မ်ားေၾကာင့္ ေျမာင္းရယ္ လို႔မရွိေတာ့ပဲ အမိႈက္မ်ားထုသည္ အလြန္ႀကီးမားၿပီး စက္ယႏၱရား မ်ားျဖင့္ လုပ္ေဆာင္မွသာ ပိုမို ထိ ေရာက္ၿပီး ေရႀကီးေရလွ်ံမႈမ်ား ကာကြယ္ရာေရာက္သလို ၃ေပ အခ်င္းရွိ ပိုက္လံုးပိုက္လိုင္းမွာ အလြန္ပင္  ရွည္လ်ားလ်က္ရွိၿပီး ကားလမ္းေအာက္တြင္  အမိႈက္ မ်ားပိတ္ဆို႔ျခင္း ေၾကာင့္ ရဲစု ေတာင္ရပ္ကြက္၊ ဧကရာဇ္ ရပ္ ကြက္၊ ေဘာလံုးကြင္းရပ္ကြက္ တို႔ မွာေရႀကီးေရလွ်ံျခင္းမ်ား ျဖစ္ ေပၚေနလွ်က္ရွိသည္။ 


မဆင္မ ျခင္ အမိႈက္မ်ားေျမာင္းထဲသို႔ စြန္႔ပစ္ျခင္းေၾကာင့္လည္းေကာင္း လမ္းေဖာက္လုပ္ရာတြင္ ေရထြက္ ေပါက္ႁပြန္မ်ားမွာ အလြန္ပင္ ေသးငယ္ၿပီး ရွည္လ်ားျခင္းတို႔ ေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ပိုက္လံုး အ ထဲတြင္ပိတ္ဆို႔ေနျခင္းေၾကာင့္ အမိႈက္မ်ား ဆြဲထုတ္လို႔မရ ျဖစ္ ေနျခင္းကို  ၿမိဳ႕နယ္တာ၀န္ရွိ စည္ပင္သာယာ အရာရွိမ်ား လမ္းတံတား အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး မဂၤလာဒံု ၿမိဳ႕နယ္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စား လွယ္ေဒါက္တာ သက္တင္တို႔ ႏွင့္ ႀကံ႕ခုိင္ေရးပါတီတို႔မွ ေဆြးေႏြး ညႇိ ႏိႈင္းမႈျပဳလုပ္ေနၿပီး တာ၀န္ရွိသူ အသီးသီးတို႔ထံ တင္ျပမႈမ်ားျပဳ လုပ္ေနသည္ဟု သိရသည္။ 


တိုင္း ေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္တြင္လည္း တင္ျပရန္ရွိေၾကာင္း ေရႁပြန္ ပိုက္လံုးအေသးအစား ေရေျမာင္း မ်ားအျဖစ္ ျပန္လည္ျပဳလုပ္ မွာသာ ေရစီးေရလာ ေကာင္းမြန္ မွာ ျဖစ္ျခင္းကို တာ၀န္ရွိသူတို႔မွ ညႇိႏိႈင္း တြက္ခ်က္ၾကၿပီး အဆို ပါလမ္းမွာလည္း ေဆာက္လုပ္ ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ေဖာက္လုပ္ ထားေသာ လမ္းျဖစ္သည္။ 


ယခု အခါ BOTစနစ္ အျဖစ္Max Myanmar သို႔ငွားရမ္းထား ေသာ လမ္းျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ေဆြး ေႏြးညိႇႏိႈင္းမႈမ်ားႏွင့္ အထက္ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသို႔  ဆက္လက္ တင္ျပရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း တာ၀န္ ရွိသူတို႔ထံမွ သိရွိရၿပီး ေလာ ေလာဆယ္တြင္ အဆိုပါေနရာ တြင္ စက္ယႏၱရားႀကီးမ်ားျဖင့္ လမ္းေဘး၀ဲယာ ေရေျမာင္းမ်ားရွိ အမိႈက္မ်ားကို ဆည္ယူျခင္းျဖင့္ လည္း ရပ္ကြက္အတြင္း ႏွင့္လမ္း မႀကီးေပၚေရႀကီးေရလွ်ံမႈကို ကာ ကြယ္ရာ ေရာက္ေပမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ေရးသားတင္ျပလိုက္ ရပါသည္။


HotNews ဂ်ာနယ္

No comments:

Post a Comment