ၿမန္မာ့စာတုိက္လုပ္ငန္းရဲ႕
အရည္အေသြး မျပည့္ဝတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေတြေၾကာင့္ အရံႈးနဲ႔ ရင္ဆုိင္ေနရတယ္လုိ႔
ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း၊ စီမံကိန္းႏွင့္ ေလ့က်င့္ေရးဌာနက ဒုတိယအေထြေထြ
မန္ေနဂ်ာတစ္ဦးက ေျပာပါတယ္။
‘ျမန္မာ့စာတုိက္လုပ္ငန္းက အရည္အေသြး မျပည့္ဝတဲ့
ဝန္ေဆာင္မႈေတြ ျဖစ္လာတဲ့အတြက္ စာတုိက္လုပ္ငန္းကို သံုးစြဲသူ နည္းလာပါတယ္။
နည္းပါးလာတဲ့အတြက္ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ အရံႈးေတြနဲ႔ ရင္ဆုိင္ေနရပါတယ္’ လုိ႔
စီမံကိန္းႏွင့္ ေလ့က်င့္ေရးဌာနက ဒုတိယအေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးခမ္းေအာင္က ယခုလ
၁၇ ရက္ေန႔က ဆက္သြယ္ေရး၊ စာတုိက္ႏွင့္ ေၾကးနန္းဝန္ႀကီးဌာနက
ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ယခင္က ျပည္တြင္း စာပို႔ခ ႏွစ္က်ပ္နဲ႔ ျပည္ပစာပို႔ခ က်ပ္
၃၀ ေကာက္ခံခဲ့တယ္။ ၂၀၁၀-၂၀၁၁ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွာေတာ့ ျမန္မာ့ စာပို႔လုပ္ငန္း
အေနနဲ႔ က်ပ္သန္းေပါင္း ၃၄၀၀ ေက်ာ္ အရံႈးေပၚ ခဲ့တဲ့အတြက္ ျပည္တြင္းျပည္ပ
စာပို႔ခႏႈန္းထားေတြကို ျပည္တြင္း က်ပ္ ၁၀၀ နဲ႔ ျပည္ပ က်ပ္ ၅၀၀ အထိ
တုိးျမႇင့္ေကာက္ခံခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွာေတာ့
က်ပ္သန္းေပါင္း ၂၇၀၀ သာရံႈးခဲ့တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
စာတုိက္လုပ္ငန္းအေပၚ
တန္ဖုိးထား ဂုဏ္ယူျခင္းမရွိတဲ့၊ ေခါက္ရိုးက်ိဳးေနတဲ့၊
ေခတ္ေနာက္ျပန္ဆြဲေနတဲ့ ဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕ စာတုိက္လုပ္ငန္းမွာ ရွိေနတဲ့အတြက္
သံုးစြဲသူ ျပည္သူေတြရဲ႕ ယံုၾကည္မႈကို အျပည့္အဝ မျဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္တဲ့
အေျခအေနျဖစ္ေနတယ္။
ျမန္မာ့စာတုိက္လုပ္ငန္းမွာ နည္းပညာနဲ႔
ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးမႈ အားနည္းတာေၾကာင့္ ဝန္ေဆာင္မႈ အရည္အေသြး နိမ့္က်လာတယ္။
ဝန္ေဆာင္မႈ အရည္အေသြး က်ဆင္းလာတဲ့အတြက္ လုပ္ငန္းပမာဏလည္း က်ဆင္း လာတယ္လုိ႔
ဆုိပါတယ္။ ‘ရည္မွန္းခ်က္ရွိတဲ့ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ရွိရမယ္၊
အဲဒီလုိရွိတဲ့အခါက်မွ ဝန္ေဆာင္မႈ အရည္အေသြး တုိးျမႇင့္လာမွာ ျဖစ္သလုိ
လုပ္ငန္း ပမာဏကလဲ တုိးတက္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္၊
လုပ္ငန္းပမာဏ တုိးလာရင္
အျမတ္အစြန္း ရရွိလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္၊ နည္းဥပေဒမ်ား ျပင္ဆင္ေျပာင္းလဲျခင္းနဲ႔
စီးပြားေရးဆန္ဆန္ ေဆာင္ရြက္ဖုိ႔ လုိအပ္ၿပီ’ လုိ႔ ဦးခမ္းေအာင္က
ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၂၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ေမာ္ဒန္
သတင္းဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ေရြဂံုတိုင္
No comments:
Post a Comment