ၾသဂုတ္လမွစတင္ၿပီးတစ္လလွ်င္ယာဥ္လုိင္းႏွစ္လိုင္းႏႈန္းျဖင္႔ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရိွလိုင္းကားမ်ားေပၚတြင္ နတ္ပိုက္ဆံကဒ္ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ တိုးခ်ဲ႕လုပ္ကိုင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ station ေတြ လုပ္ဖို႔ အခက္ခဲရွိပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ကေတာ့ အျမန္ဆံုး လုပ္ခ်င္ပါတယ္။ ဒီလကုန္တာနဲ႔စၿပီးလုပ္မွာပါ။ အခုလဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အဓိပတိအ၀ါ ယာဥ္လိုင္းကို သင္တန္းေပးေနပါတယ္” ဟု နတ္ပိုက္ဆံကဒ္(i Pay)ကုမၸဏီမွ စီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာကိုေအာင္ေက်ာ္က ေျပာသည္။
လက္ရိွ နတ္ပိုက္ဆံကဒ္အသံုးျပဳေနေသာ ယာဥ္လိုင္းမွာအဓိပတိအျပာယာဥ္လိုင္းတြင္ (၅၈)စီး၊ အဓိပတိ
အနီ (၄၈) စီး၊ ၁၂၄(မထသ)ယာဥ္လိုင္း (၃၆) စီးႏွင့္ ၁၉၇ (ေရႊအင္း၀) ယာဥ္လိုင္း (၆)စီးတို႔ျဖစ္ၿပီး
နတ္ပိုက္ဆံ ေရာင္းခ်ထားေသာ ကဒ္အေရအတြက္မွာ စုစုေပါင္း (၂ေသာင္း)ေက်ာ္ရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
၎ကဒ္ကို (၃)လၾကာ အသံုးမျပဳဘဲထားပါက ျပန္ပိတ္ကာေလာ႔က်(Lock)သြားႏိုင္ၿပီး အကယ္၍ ေလ့ာ
က်သြားလွ်င္ မိမိအမည္၊ကဒ္နံပါတ္ျဖင့္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေၾကာင္းကိုလည္း သိရွိရသည္။
Ipay ကုမၸဏီမွ နတ္ပိုက္ဆံ ေငြျဖည့္ႏိုင္ရန္ station (၁၁)ခုေဆာက္လုပ္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိၿပီး အဓိက
အားျဖင့္ လူစည္ကားေသာသမိုင္းလမ္းဆံု၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုႏွင့္ လွည္းတန္းလမ္းဆံုမ်ားတြင္စီစဥ္
ထားေၾကာင္း ကိုေအာင္ေက်ာ္က ဆက္ေျပာသည္။
ပဲခူးတိုင္းႏွင့္ မႏၱေလးတိုင္းတြင္မူ စီးတီးဘတ္စ္အသံုးျပဳမႈနည္းသျဖင့္နတ္ပုိက္ဆံကဒ္မ်ားအသံုးျပဳရန္
ယခုခ်ိန္အထိ အစီအစဥ္မရွိေသးေပ။
နတ္ပိုက္ဆံကဒ္အသံုးျပဳရာတြင္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားအေနျဖင္႔ ကဒ္ျဖတ္ခ်ိန္အနည္းငယ္အခက္အခဲ
ရွိေၾကာင္းႏွင္ ႔ ဓါတ္ခဲအားသြင္းခ်ိန္ အခက္အခဲရွိေၾကာင္းယာဥ္ေမာင္းႏွင္႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားက ဆိုသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ေတာ့ အခက္ခဲမရွိပါဘူး ဒါေပမယ့္လူတေယာက္စာအတြက္ကဒ္တစ္ကဒ္ ျဖတ္ရတာ ၉ မိနစ္ေလာက္ၾကာတယ္ဆိုေတာ့အခ်ိန္နည္းနည္းေတာ့ေပးရတာေပါ့”ဟု အဓိပတိ(အျပာ)ယာဥ္ေနာက္
လိုက္ တစ္ဦးကေျပာသည္။
ၿမစ္မခသတင္းမီဒီယာ
No comments:
Post a Comment