i-pay ကတ္စနစ္ေၾကာင္႔ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္ သားမ်ားမွာလည္း အက်ိဳးအျမတ္ကို စနစ္တက်မွ်ေ၀ ခံစားႏိုင္ေတာ႕မည္
ဇြန္(၁၈)ရက္၊၂၀၁၂ခုႏွစ္။
ေငြသားစနစ္ကို အသံုးျပဳေနရာမွ i-pay စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲလိုက္ျခင္းျဖင့္ ၀င္ေငြမွန္အား သိရွိႏိုင္သလို ယာဥ္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္ သားမ်ားမွာလည္း အက်ိဳးအျမတ္ကို စနစ္တက်မွ်ေ၀ ခံစားႏိုင္ရန္ ေမွ်ာ္လင္႔ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း မထသ ဗဟုိဥကၠဌထံက သိရွိရသည္။
။
လက္ရွိတြင္ မထသ ယာဥ္လိုင္းအားလံုးတြင္ i-pay ကတ္စနစ္တပ္ဆင္ အသံုးျပဳရန္စီစဥ္ေနျပီး ကနဦးအေနျဖင့္ မထသ (၁၂၄)ယာဥ္လိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ႏိုင္ရန္ လုိအပ္ေသာ ျပင္ဆင္မႈမ်ားေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း မထသ ဗဟုိက သိရွိရသည္။ အဓိပတိယာဥ္လိုင္းမ်ားမွ အေတြ႕
အၾကံဳမ်ားကို အေျခခံ၍ မထသ (၁၂၄) ယာဥ္လိုင္းတြင္ စတင္တပ္ဆင္အသံုး ျပဳသြားမည္ျဖစ္ျပီး
က်န္မထသယာဥ္လိုင္းအားလံုးမွာလည္း i-pay စနစ္ တပ္ဆင္ရန္ ၾကိဳးစားသြားရမည္ျဖစ္သည္။ “i-pay စနစ္တပ္ဆင္ဖို႕ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီး အစိုးရအဖြဲ႕ကလည္း လမ္းညႊန္ထားတာပါ။ ခရီးသည္ေတြ ယာဥ္စီးခေပးရတာ အဆင္ေျပေအာင္ရယ္၊ ကားတစ္စီးခ်င္းစီ
အလိုက္ဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္လာဖို႕ အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္တာပါ။” ဟု မထသ ဗဟုိဥကၠဌက ေျပာသည္။
ေလွာ္ကား-အင္းစိန္-ဗိုလ္တေထာင္သို႕ ေျပးဆြဲေနေသာ မထသ (၁၂၄) ယာဥ္လိုင္းတြင္ i-pay စနစ္တပ္ဆင္ အသံုးျပဳရန္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ အေယာက္(၁၀၀)ေက်ာ္အား လိုအပ္ေသာသင္တန္းမ်ား ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း i-pay ကတ္စနစ္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ကစၧပနဒီကုမၸဏီက သိရွိရသည္။“၁၂၄ ယာဥ္လိုင္းမွာတပ္ဆင္ဖုိ႕ သင္တန္းေတြ ေပးေနပါျပီ။ ဒီလကုန္ပိုင္းေလာက္မွာ ကားေတြေပၚတပ္ဆင္ႏိုင္
ေတာ့မွာပါ။ အျခား မထသ ယာဥ္လိုင္းေတြမွာ တပ္ဆင္ဖို႔ကိုလည္း ၾကိဳးစားသြားမွာပါ။” ဟု စီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာ ကိုေအာင္ေက်ာ္က ေျပာသည္။
i-pay ကတ္အသံုးျပဳေသာကားမ်ားတြင္ ေငြလက္ငင္းေပးေခ်မႈမ်ားလည္း ရွိေနေသးၿပီး ခရီးသည္ ၃၀% ခန္႕ သာ i-pay ကတ္ျပား အသံုးျပဳၾကေၾကာင္း ယာဥ္လုပ္သားမ်ားထံမွ သိရွိရသည္။ အဆိုပါ i-pay ကတ္စနစ္သည္ တစ္ၾကိမ္အသံုးျပဳစီးနင္းလွ်င္ ၾကိဳတင္ေပး သြင္းထားေသာ ေငြထဲမွ ေငြ(၂၀၀)က်ပ္ ႏႈတ္ယူျခင္းျဖစ္သည္။ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ i-pay ကတ္စနစ္အား အဓိပတိအျပာယာဥ္လိုင္း၊ အဓိပတိအနီယာဥ္လိုင္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလ ေျပး
ဆြဲေသာ လူစီးသေဘာၤမ်ားတြင္ အသံုးျပဳလ်က္ရွိသည္။
စည္သူႏိုင္(ျမစ္မခ)
No comments:
Post a Comment